سوره ی مریم

من از مفصل این نکته مجملی گفتم****تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

سوره ی مریم

من از مفصل این نکته مجملی گفتم****تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

سوره ی مریم
طبقه بندی موضوعی

می محبت

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ق.ظ

بهار و باغ و گل و بوستان و بلبل مست

به دون فیض تو هیچ است هیچ هر چه که هست

خوش آن گروه که دیوانه وار در همه عمر

شکسته اند به پای محبتت سرودست

چو آفتاب زآغوش کبریا تابید

جبین هر که به سنگ بلای دوست شکست

در آن زمان که خدا خلق کرد عالم را

زمام هستی خود را به تار زلف تو بست

چه جای حیرت اگر من زپا درافتادم

که زیر کوه غمت آسمان زپای نشست

هنوز جام بلایت به دست ساقی بود

که ما شدیم به یک جرعه خیالی مست

می محبت تو  در بهشت تا جوشید

فرشتگان الهی شدند باده پرست

هنوز صحبت پروانه حرف شمع نبود

که من به گرد تو می سوختم به بزم الست

فتاد "میثم" بی دست و پا به دامن تو

چو قطره ای که به دریای بی کران پیوست

غلامرضا سازگار

منبع:نخل میثم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۵
علی اصغر رامندی صدیق

نظرات  (۲)

۲۷ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۲۲ فامیل دوووووووور:):):)
سلام
خیلی زیبا بود

هنوز جام بلایت به دست ساقی بود

که ما شدیم به یک جرعه خیالی مست



پاسخ:
سلام.خیلی دورنه.! خیلی نزدیک!
ممنون
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۵۳ علی اکبر قلیچ خانی
سلام ، خوبی این طور پشت سر هم  شعر گذاشتنت از شعرای مختلف ، تفاوت شعرا و شعرهاشون را قشنگ نشون می ده. خدا قوت
پاسخ:
سلام.ممنون.البته برای خودم هم خوبه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی